24 роки викликів та розвитку, — мережа аптек «Подорожник» відзначає річницю заснування
Поділитися:
мережа аптек «Подорожник»
Історія компанії почалась у 1999 році з однієї аптеки у Львові під назвою «Добра аптека» і 6 людей у штаті. За 24 роки Подорожник перетворився у найбільшу мережу аптек України з понад 1600 аптек та 12 мільйонами постійних клієнтів. СЕО компанії Тарас Коляда розповів про роботу на фармринку України, періоди зростання, секрети стабільності й успіху.
Як мережа поширювалась зі Львова на всю Україну?
Ми почали працювати під брендом “Подорожник” у 2009 році, а аптеки — відкриватись у Львові та області. У 2018-му були вже по всій Україні. За цей час змінювалась структура компанії. Для клієнтів почала діяти програма лояльності, яка сьогодні динамічно розвивається і пропонує знижки, бонуси, персональні пропозиції та інше. Особливо хочу акцентувати, що це дає нам і додаткову можливість потурбуватися про здоров’я клієнта, нагадати йому про прийом ліків, які він приймає постійно й не тільки.
Понад 8000 працівників — це велика команда. Що об’єднує людей Подорожника?
Можу впевнено сказати, що це єдина місія та цінності, з якими працюємо. Вони створюють темп для команди, напрямок руху та цілі. З роками ми визначили, що наші цінності — це сміливість, клієнтоорієнтованість, розвиток, відкритість і чесність. Саме ці якості про нашу компанію та її людей. Це дозволяє нам працювати з єдиною місією — надавати якісну фармопіку українцям завжди і за будь-яких обставин. Так буде й надалі.
За 24 роки в країні було і є чимало криз? Як дбаєте про команду в таких ситуаціях?
Стараємося бути максимально відкритими і вибудувати довіру в спілкуванні. Наприклад, коли почалась війна, то ми підтримували команду повсюди. У нас були історії, як працівники йшли пішки 10−15 кілометрів полями до позицій наших військових. Ми їм згодом допомагали, переводили в інші регіони на роботу. Зараз ми допомагаємо, як нашим працівникам на фронті, так і ЗСУ загалом. Працює благодійний проєкт «Карети для ЗСУ» і ми передали вже більше 60 машин спецтранспорту захисникам. Надаємо також згідно запиту різні потрібні їм речі. Будемо продовжувати підтримку до перемоги, бо це наш обов’язок, як соціально відповідального бізнесу.
Що було найважчим за ці 24 роки?
Як і для всієї України — це повномасштабне вторгнення. Пригадую, біля аптек були страшенні черги, фармацевти працювали майже безперервно, наші аптеки потрапляли під обстріли, в окупацію. Логістика отримала значні руйнування і працювала з перебоями. Наш водій Максим Середа возив препарати під обстрілами і в окуповані регіони Київщини та Чернігівщини. Він каже, що інакше не міг, бо від його роботи залежало життя та здоров’я українців. І я його розумію та пишаюся людьми Подорожника.
Мережа налічує понад 1600 аптек і зростає далі. У чому важливість такого масштабування?
Масштабування та ріст — логічне прагнення будь-якого бізнесу і це не просто так. Наприклад, розвиток Подорожника створює нові робочі місця по всій Україні, дає підтримку економіці. Зі збільшенням торгових точок також збільшуємо асортимент наших аптек. Ми уважні до якості препаратів, фармацевти під час вхідного контролю перевіряють власноруч кожну упаковку. Повірте, що ми не обираємо з позиції прибутку, де нам буде вигідніше відкрити аптеку — у великому місті чи малому райцентрі. Всім українцям потрібна фармопіка. До речі, помітив, що в менші населені пункти ми заходимо одними з перших серед фармритейлів. Саме масштабування дає нам впевненість робити такі кроки й слідувати нашій місії.
Як у майбутньому плануєте підтримувати свою першість на фармринку?
Маємо плани розвитку і бачення, яким він має бути. Приділяємо велику увагу новим технологіям і йдемо в онлайн, щоб клієнтам було зручно з нами. Хочемо збільшувати асортимент на вибір для комплексної турботи. Люди насправді все відчувають і йдуть туди, де їм комфортно і де є уважне ставлення. Я вдячний кожному клієнту, хто протягом 24 років залишається та приєднується до мережі аптек Подорожник. Далі — більше!