Toyota десятиліттями завищувала потужність своїх двигунів
Після критики японського уряду Toyota Motor Corporation визнала порушення із сертифікацією дизельних двигунів та вибачилася перед усіма постраждалими. Як з’ясувалося під час перевірки міністерства земельної інфраструктури, транспорту та туризму, програмне забезпечення для тестування двигунів на продуктивність відрізнялося від використовуваного у масовому виробництві. В результаті потужність моторів завищувалася протягом десятиліть.
Як повідомляється, Toyota виявила порушення ще до міністерської перевірки та наприкінці січня зупинила постачання автомобілів із «переоціненими» двигунами. Пізніше фахівці міністерства підтвердили «шахрайські дії» щодо п’яти моделей двигунів для промислової техніки та трьох для легкових автомобілів. Йдеться про чотирициліндрові «турбодизелі» 1GD об’ємом 2,8 літра та 2GD об’ємом 2,4 літра, а також про 3,3-літрову дизельну V-подібну «шістку» з подвійним турбонаддувом F33A.
Toyota довелося призупинити виробництво вилкових навантажувачів та промислового обладнання. Також інцидент з моторами зупинив збирання ряду дорожніх моделей, включаючи Land Cruiser Prado, Bongo Brawny Van, Dutro, Hilux, Innova та Fortuner.
Компанії дали місяць на усунення проблеми. А минулого вівторка міністерство зняло заборону з трьох двигунів. Постачання автомобілів з такими моторами на внутрішній ринок Toyota почне з 4 березня.