Як очистити силіконовий посуд для випічки
Силіконовий посуд для випікання — потужний інструмент для приготування печива, тістечок , кексів і навіть невеликих буханців швидкого хліба. Попереду ми пояснюємо, як очистити силіконовий посуд для випікання та кухонні аксесуари, такі як килимки для випікання
Як очистити силіконовий посуд для випічки
Щоб очистити силіконовий посуд для випікання, протріть кожен шматок вологою м’якою губкою та промийте чистою водою. Можливо, вам знадобиться використовувати м’який миючий засіб або мило, щоб позбутися будь-яких більших плям або забруднень, таких як залишки вершкового жиру від партії шоколадного печива . Після того як форма для випічки буде ретельно очищена, висушіть її на рівній поверхні або в духовці, розігрітій до 200 градусів, протягом двох-трьох хвилин. Якщо їжа постійно прилипає, дайте їй замочити в теплій мильній воді на 10-15 хвилин, щоб вона вивільнилася. Stearns також рекомендує створити пасту з харчовою содою та водою та використовувати хорошу губку або щітку для пляшок, щоб очистити силіконовий посуд від складніших плям.
Як зберігати силіконовий посуд для випічки
За словами Брендона Якометти, менеджера з маркетингу, багато домашніх кухарів, як правило, зберігають свої силіконові килимки для випічки та інший посуд для випікання в ящику під духовкою. «Більшість людей думають, що це просто шухляда для зберігання, але для більшості печей насправді це шухляда для підігріву. Якщо ви зберігаєте там килимок разом з іншими металевими каструлями, він може випадково розплавитися або пошкодитися», — каже Якометта. Замість цього зберігайте його в прохолодній сухій шафі. Щоб заощадити місце , згорніть силіконові килимки для випікання та закріпіть їх стрічками для зберігання.
Як утилізувати силікон
Декілька ознак того, що ваші силіконові вироби вже не придатні для використання, це те, що вони порвані, пробиті або якимось іншим чином пошкоджені. Якщо ви хочете позбутися силіконового посуду для випікання або багаторазових пакетів, Stearns рекомендує проконсультуватися з виробником продукту або брендом, оскільки багато з них мають програми перепрофілювання.